Första Bilderna

       2009-05-21 @ 17:07:42
Idag lämnade jag in första rullen från Holgan. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta faktiskt. Negativen är mycket längre än vanliga 10x15 så de har beskurit bilderna helt cp. Ska vara med mycket mer på sidorna. Kunde de inte centrerat motiven? Dessutom hade jag exponerat rullen ända upp över inmatningshålen, så det ska vara med mer över och under egentligen.

Här är de som jag tycker är mest lyckade iaf. Har fotat dem med systmkameran, slängt in dem i photoshop och ändrat kontrast. Bättre lycka nästa gång säger jag bara.











Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

jag gillade den på jessica :)

2009-05-21 @ 20:49:18
URL: http://lasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback