Fattigaste Tjejen

       2009-05-13 @ 00:00:31
Det blev ju lite shopping i helgen, plus mat och cigg och annat småkraffs. När jag kollade kontot i fredags hade jag 700 kronor. Idag fick jag låna pengar av pappa till fika eftersom kontot var heeelt tomt. Känns fruktansvärt. Hoppas jag får kontaner på torsdag när jag fyller år, för tanken är att vi ska ut på fredag.


Världens sämsta bild, men köpte bland annat det här.
En liten väska att ha när jag går ut,
en påse som är smidigare är väskan jag har nu,
nagellack
till balen, ett halsband med tre stjärnor
och en ny plånbok eftersom att det var stora hål i den andra.


Kommentarer
Postat av: Kaisa

snygga grejer :D

2009-05-13 @ 08:49:10
Postat av: marie

Vilken söt liten väska!!

2009-05-13 @ 22:48:01
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback