Yves Rocher

       2009-03-30 @ 22:10:05
Som sagt så kom mitt paket idag. Jag älskar få saker på posten! Även om jag vet vad det är i så är det lite som julafton, eller en födelsedag. Att få saker lixom. Fast jag ju betalat för dem, haha.



Inte mina bilder

Duschcremerna luktar helt underbart! Inte helt fel att gå runt och lukta hallon eller kakao. Mascaran är väl helt okej, jag är inte så kräsen. Fast någon ultra volume märker jag inte av. Köpte också lite andra småprylar, de verkar bra. Dessutom fick jag med två små parfymprover och ett prov på ett ansiktsvatten.  På nästa beställning jag gör får jag 50% rabatt, och de betalar frakten.

Deras mål är att alla skönhetsprodukter ska ha en vegetabilisk, naturlig bas. De odlar sina växter i en skyddad, naturlig miljö och de säger att de anstänger sig varje dag för att bevara den ömtåliga naturen. Stort plus för det!

Om det är någon som vill beställa något så har jag några specialerbjudanden, och jag får en värvningspremie, haha!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Herregud, du är officiellt Yves Rochers bitch.

2009-03-31 @ 00:26:15
Postat av: Merima

jag kanske vill!!!

2009-03-31 @ 07:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback