Water Systems

       2009-03-31 @ 23:11:13
Så, ikväll har jag suttit i 5 timmar och glott på Clara som jobbat. Hade ingen mat med mig så jag fick ont i huuvudet. Jobbet verkar hur som helst väldigt lätt, men ganska enformigt. Och ganska dåligt betalt.. Men, vad gör man inte för lite pengar? Bättre än inget lixom. Det var härlig stämning och alla tjejerna var i våran ålder.

Det var dock lagom kul att vi fick reda på att det var en jättelång, negativ artikel om Water Systems idag i JP. Gööött.  Nu lär vi ju inte kunna göra några fler bokningar i Jkpg. Men en säljare som kom in på kontoret sa att det mesta bara är skitsnack. Vet inte vad jag ska tro.

Ska iaf sitta bredvid Clara imorgon också. Och sen en kväll till. TRÅÅÅKIGT. Längtar tills jag får ringa själv, tro det eller ej. Jag ska ringa tills mina öron brinner och göra fler bokningar än alla de andra tillsammans!

Vadå? Man ska vara positiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback