Tjejmiddag

       2009-03-21 @ 12:10:04
Det var verkligen hur trevligt som helst igår. Det var gamla kompisar som jag knappt träffar längre som jag catchade up med. Det var några som jag kände igen och hade pratat lite med innan. Och så var det några helt nya ansikten. Sammanlagt var vi 12 tjejer. Frida bjöd på en jättegod kycklinggryta och till efterrätt blev det vaniljglass med varm hallonsås. Mumma säger jag bara.

Vid halv tolv var vi fyra stycken som begav oss in mot stan för att dansa på Centrum. Det var kul att dansa men fyfan vad jag hatar alla killar på Centrum som inte kan hålla sig borta. Man kan inte ens gå ut och dansa med sina tjejkompisar utan att äcklerna klungas runt en.

Efter två timmar konstant dans begav vi oss hemmåt. Jag märkte att min mobil som legat i min BH och förmodligen blivit fuktskadad inte funkar längre. Den är helt jippo, skärmen är svart men kameralampan lyser och ibland börjar den vibrera, haha. Får lämna in den på måndag, tills dess får jag vara mobilfri. DET VÄRSTA SOM FINNS!


Födelsedagsbarnet Frida och söta Annika.


Haha, Lina är på topp.


Sofia också!


Azra hade inte varit såhär full sen hon var 14.


Söta tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback