Sova Sova Sova

       2009-03-31 @ 12:05:49
Det är ju så sköööönt. Gick och la mig för tidigt igår så jag vaknade massa gånger inatt, så pallade inte gå upp i morse. Dessutom kände jag på mig att våran lama lärare i mediekunskap inte hade tagit fram en ny uppgift åt oss. Pallar inte bara sitta och glo.

Det var dock ett stort misstag att inte åka in för klockan 12 hade jag en tid på UM som jag totalt glömt bort. Men men, det är väl inte hela världen. Går la få en nyyyyy.

Åker in till stan om en halvtimme, har en lektion och sen direkt till den där utbildningen för det där jobbet. Ska bli spännande! Önska mig lycka till. Det håller på till halv tio. Mamma mia.



Jag bjuder er på en dropp-bild, dagen till ära.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

hoppas det går bra på jobbet! :)

2009-03-31 @ 14:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback