Outhärdlig Smärta

       2009-03-04 @ 10:07:48
Eftersom att jag fått migrän de två senaste gångerna jag har sprungit så har jag inte gjort det på länge. Men igår gav jag det en chans. Sprang 3,5 km och allt var frid och fröjd, tills någon timme senare när huvudvärken kom smygandes. När jag vaknades idag hade jag värsta migränanfallet everrrrrr. Inga tabletter hade vi hemma heller. Spydde lite och sov vidare i några timmar. Nu verkar huvudet vara okej så nu ska jag in till skolan. Vi har ju foto idag, tråkigt att missa det!


Nyvaken Kmulls med knepigaste håret!

Kommentarer
Postat av: joyce

hEY sötis !



Vill du vinna en väska från FRIIS&COMPANY?

VAR MED NU :)



OBS ! OM DU EJ VILL SÅ LÅT BLI KLICKA PÅ MIN BLOGG ! TACK !



PUSSÅKRAM

2009-03-04 @ 12:19:46
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/
Postat av: Pojkvän

Stackarn :<

Något positivt är ditt knepiga hår, jag gillart!

2009-03-04 @ 12:36:46
Postat av: Kaisa

stackars liten :(

men söt är du iaf! :*

2009-03-04 @ 16:14:48
Postat av: Olof

Sv: tack! :)

2009-03-04 @ 19:42:17
URL: http://thecompletetruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback