Nytt Mönster

       2009-03-16 @ 17:13:32
Idag köpte jag ett nytt mönster till balklänning. Jag veeet, jag är så himla velig! Det slog mig plötsligt att den jag tänkte ha från början var väldigt tråkig, så nu blir det snörning i ryggen och grejer. Dessutom hittade jag ett par skor i perfekt färg, typ vanliga pumps med lagom klack. Men 500 kronor.. Hm, får fundera på det.

Och jorå, intervjun gick bra. Journalisten var trevlig och det kändes lixom avslappnat. Det var väl mest Ulf som pratade, men fotografen tog massa bilder på mig och Stintan, haha. Är man är van vid att stå bakom kameran blir det lite ovant att plötsligt försöka le snyggt framför den. Kommer förmodligen i tidningen imorgon, så alla jönköpingsbor får hålla utkik.


Trädgårn i lördags. Som sagt, ovant att vara framför kameran.
Checka den snygga hooden och tishan, nyinköpta!


Kommentarer
Postat av: Kaisa

söta färgglada du :D



oh, snörning i ryggen är snyggt! har jag också funderat lite på. men jag är ju veligaste i hela världen så jag kan inte bestämma mig, haha.

2009-03-16 @ 18:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback