Många Födelsedagar

       2009-03-18 @ 19:44:26
Sådär, nu har jag och Jes varit på stan. Det är tur att vi går så bra ihop, skrattar mycket med henne. Är ju helt sinnesjukt tråkigt att gå på stan själv.

Har haft lite ångest över vad jag skulle ge till Alexandra i födelsedagspresent, men det slutade med att jag arrangerade en liten krukväxt åt henne med små rosa rosor. Hoppas hon blir glad.

Sen köpte jag present till Frida som också fyller år. Vet inte om hon läser min blogg dock så jag vågar inte skriva vad det är. Är bjuden på middag hemma hos henne på fredag, blir nog jättetrevligt. Folket ska gå ut efter det men jag vet inte om jag har råd, så jag kanske går hem istället. Är ju trots allt bara en minuts gångväg, haha.

Kommentarer
Postat av: Clara

åh hon blir nog jätteglad. :D Fantasirikt och bra, det var väl det jag visste om dig. :D Puss

2009-03-19 @ 11:20:42
URL: http://claralennartsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback