Emmabodafestivalen

       2009-03-05 @ 00:01:12
Jag har för lite pengar för att åka utomlands i sommar, men jag vägrar sitta inne och mögla. Och jag vill inte jobba bort hela sommaren. Så jag har börjat fundera lite på festivaler. Jag är egentligen inte så mycket för musik, finns inte mycket som jag verkligen fastnar för. Men så kollade jag på Emmabodas line up, och det ser heeeelt okej ut. Mer än helt okej faktiskt. 800 spänn kan jag nog hosta upp för att se Bob Hund, Crystal Castles, Parken, Detektivbyrån, MSTRKRFT, Familjen och Miss Li.

Vem ska dit?


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha vilken söt blogg du har! Jättegullig ju!

2009-03-05 @ 11:35:04
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: grandmaster flashminne

jag ska fan försöka ta mig dit. kommer nog inte åka ensam dit heller.

2009-03-05 @ 12:17:04
URL: http://www.spena.net
Postat av: Merima

eventuellt! :)

2009-03-05 @ 14:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback