Borås; Möjligheternas Stad

       2009-03-15 @ 13:15:35
Nej jag vet inte. Kvällen var helt galen. Helt flippad. På ett dåligt sätt. Kaos helt enkelt. Iaf senare delen av kvällen. Det var sju pers i en taxi och efterfest mitt ute i ingenstans där vi blev kvar tills klockan sex på morgonen. Men dans på Trädgårn var kul iaf. 


Becca dansar.


Linda dansar.


Nu är jag i Lindas lägenhet, hon skulle jobba så hon drog in till stan. Jag ska väl snart bege mig hemmåt. Egentligen skulle jag verkligen behöva träffa Alex nu men jag kan inte skita i skolan imorgon. Grymt jobbigt med långdistans..

Linda är iaf världens gulligaste och roligaste tjej.

Kommentarer
Postat av: Linda

aw, sötnos :* Förlåt att det blev som det blev, vi får väl trösta oss med att trägårn var fint iaf ^^

2009-03-16 @ 09:54:40
URL: http://hellolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback