Bloggdesign

       2009-03-23 @ 21:27:41
Jag har suttit sjukt många timmar med något egentligen helt onödigt, haha. Jag har nämligen designat en blogg åt den här damen. Inte riktigt klar än, men nästan. Jag känner henne inte och jag fick ingenting för det, så jag vet inte varför jag gjorde det, haha. Borde ju egentligen göra om min egna blogg, har tänkt göra det ett tag nu. Men men, det var kul och mycket bättre än att plugga. Men nu måste jag faktiskt börja göra det.

Förresten funkar min mobil. Halvt. Det går att ringa och smsa med den iaf. Halvt. Den är jävligt muppig, får se till att lämna in den nästa gång jag är i stan, vilket nog blir imorgon för jag kan inte missa mer skola.

Ha en bra kväll! Tjoflöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback