15 Bra Foton

       2009-03-09 @ 17:32:45
Tills imorgon ska jag ha valt ut 15 stycken foton jag tagit som är bra. Jag har utvecklingssamtal och ska tillsammans med min fotolärare gå igenom alla bilderna och få kritik på dem. Det är verkligen skitsvårt, när man har tuuusentals bilder att välja mellan. Dessutom är det rätt känt att jag är för självkritisk.

Jag tänkte fråga er om ni rent spontant har någon favoritbild jag tagit? Som jag laddat upp här på bloggen eller på bdb. Det skulle uppskattas!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

jag gjorde ett försök till att ge några förslag på bilder du kan ha med, men insåg att det fanns alldeles för många bra att välja på. seriöst, ta i princip vilka som helst. du är hur duktig som helst, så det kan inte bli annat än bra (:

2009-03-09 @ 18:38:24
Postat av: S t y l i s s i m o

Sv: Tack så mycket för all support. Alla kommentarer och peppningar har varit mer än positiva för oss.



Kram

Stylissimo

2009-03-09 @ 21:02:03
URL: http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback