Tidningsbud

       2009-06-27 @ 22:11:18
Klockan 03.45 ska jag dela ut tidningar. Måste alltså upp om typ fem timmar. Jag kan ju säga att jag inte jättepepp. Gå och lägga sig när det fortfarande är ljust ute är ingenting man gör varje dag. Kom nyss till Uddevalla också, vill ju mysa med älskling. Men men, vad gör man inte för lite pengar? Det tar förmodligen inte allt för många timmar, så då kan jag gå hem igen och sova.

Jag vet inte vad söndagen har att bjuda på, men på måndag ska jag äntligen till Linda! Jag vet inte hur många gånger vi har sagt att vi ska träffas men det inte blivit av. Kommer något ivägen hela tiden. Iofs så ska vi umgås i en hel vecka på Hultsfred, men man kan aldrig få för mycket av Linda!

Hoppas ni har en fin helg.
Lid lite med mig är ni snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback