Midjeväska

       2009-06-26 @ 00:12:34
Ja, tro det eller ej, men jag är på jakt efter en midjeväska! Det är verkligen en sån ska som antingen hatar eller älskar. Jag tycker att det är så jävla coolt för att det är så fult typ? Haha. Men fatta vad praktiskt på festival! Kanske inte om man ska ha klänning dock. Bara att slänga ner alla sina prylar så är de inte ivägen och man behöver inte oroa sig att man ska tappa dem.

Alla jag hittar på tradera och dylikt är riktigt fula, med massa märken och remmar och shit på. Jag vill ha en hederlig, enfärgad (fin färg, såklart!) midjeväska. Vart får man tag på det? Någon som har en som samlar damm hemma?


Typ sånhär. Enkel, cool.

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahha du är sjuk :D vad är det för fel på en vanlig liten hand/axelremsväska? Men aja du kanske för trenden till liv igen :D Bestämt när du kommer på måndag än btw?

2009-06-26 @ 14:40:34
URL: http://meandrunk.blogg.se/
Postat av: Debbie

Varför inte sy en väldigt personlig istället? Dragkedja går ju att köpa och en rem att spänna runt magen är väl bara att sno från någon gammal ryggsäck? :)

2009-06-27 @ 00:07:32
URL: http://deborah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback