Lördag

       2009-06-06 @ 12:36:13
Jag hoppas att ni blev helt stumma av hur fina bilderna var och att det var därför ni inte kommenterade något, haha. Jag tyckte de blev hur härliga som helst iaf. Åh, jag längtar till på fredag samtidigt som det är lite ångestfyllt. Aja, enligt en sida som min mamma säger är väldigt pålitlig så kommer det iaf vara strålande sol och 20 grader! Får hålla tummarna för att det blir så.

Idaaaaaaag känner jag mig mycket bättre! Kanske inte helt 100 men helt klart på god väg. Så idag ska jag nog till och med ta tag i lite saker! Typ, plantera blommor om det inte börjar regna. Himlen ser inte så glad ut.


Nu ska jag ta en efterlängtad dusch!

Chippelipp!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

jag hoppas verkligen att din mamma har rätt när det gäller vädret :D vore ju underbart!

och världsbäst att du mår bättre igen :*

2009-06-06 @ 13:28:10
Postat av: Stintan

Vad skönt att du mår bättre!

2009-06-06 @ 15:51:21
URL: http://lasan.blogg.se/
Postat av: RONJA

fin blogg du har! :D

2009-06-06 @ 15:58:26
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback