Livet Är Rätt Gött

       2009-06-16 @ 19:48:13
Hahaha åh så jävla roligt.

Jag ringde Telia, de spärrade mitt kort och jag åkte ut till Telia-affären på Torp och fick ett nytt kort, med samma nummer. Fick låna en mobil av Axel så allt blev frid och fröjd.

För en stund sen ringde Alex pappa och sa att han hade hittat min mobil i baksätet av sin bil, vi fick nämligen skjuts av honom igår. Hahaha, så jävla värdelöst. Det hade väl inte spelat så stor roll om det inte vore för att jag inte har några nummer kvar nu. Åh, jobbigt.

Men som sagt, jag har samma nummer, så det är bara för er att terra mig med sms och samtal som ni alltid har gjort! Notera ironin.

Annars då? Har fixat nya blommor och krukor till fönstrerna, asfint. På spisen står potatisen och kommer snart serveras med sill, gräddfil och gräslök. Det enda som stör mig lite är att jag inte vet vad jag ska göra på midsommar. Tror jag har några alternativ och alla är lika sköna. Ni får bråka om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback