Kan Det Bli Värre?

       2009-06-16 @ 15:28:51
Jag har tappat min mobil. Fuckfuckfuck. Det är nog inte meningen att jag ska ha mobil. Vet inte ens vart jag har tappat den. Antar att det var igår när jag åkte tåg, så jag ringer SJ nu. Men grejen är att deras hittegods ligger i Sthlm, så den lär ju inte kommit in än i vilket fall. Det är ingen som svarar när jag ringer till den iaf.

Hur gör man? Jag måste ju spärra kortet, men måste jag fortfarande betala månadsavgifter och sånt shit? Jag har en mobil på lagning i Borås som jag ska hämta i veckan, men då kommer jag ju inte kunna använda den. Åh jag hatar mig själv.

Kommentarer
Postat av: Merima

du kan ju ringa vem det nu än är du har som operatör och tala om det så ska de nog kunna skicka ett nytt sim-kort och spärra det gamla. ring o fråga!

2009-06-16 @ 16:23:21
Postat av: Linda

Men nej, fan vad jobbigt :( går iaf att ringa och få ett nytt kort, jag gjorde ju så när jag tappade min mobil.

Aja, då var det inte så värt att jag skrev sms till dig innan haha. Jag är iaf bara ledig fredag den här veckan, jobbar 13-17 hela helgen sen.

Men du är alltid välkommen om du vill, det vet du :)

2009-06-16 @ 16:47:35
URL: http://meandrunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback