För Vi Har Tagit Studenten!

       2009-06-13 @ 12:33:11
Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vilken kul dag det var. Champagnefrukost halv sju, åka till skolan och bli fotograferade, skriva i mössor, äta middag i skolan med underhållning, springa ut, åka hem och äta och umgås och få alldeles för mycket pengar, åka till Anton på förfest och sen till Sliver på studentfest. Det sistnämnda var inte sådär jättekul, jag gillar inte krogen. Men annars var det så jävla underbart, allt handlade om mig och alla var så fruktansvärt glada. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, jag är helt tom. Idag känner jag mig inte alls glad. Jag känner mig mest.. "jaha". Vad fan ska jag göra idag?

Bilder kommer upp på fejjan.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

studenten var så sjukt bäst. och idag ska vi hitta på något roligt! :)

2009-06-13 @ 13:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback