Barbados & Johanna Toftby

       2009-06-06 @ 22:46:20
Jorå, i torsdags var jag ju i Skövde för att assistera vid fotografering. Dagen började inte bra, tåget var inställt så jag fick ta buss till Falköping där jag skulle byta till ett tåg som jag missade. Kom alltså lite sent men det gjorde ingenting, för de hade inte börjat rigga än. När vi hade riggat klart satt vi och väntade i någon timme innan alla kom. De var nämligen sex stycken; fem stycken i Barbados och Johanna Toftby som de nyss spelat in en singel med. Ni kan ju tänka er hur svårt det var att få in sex pers i en studiobild.

Kort och gått bestog dagen av att bära tung utrystning, springa ärenden och flytta lampor. Det hade varit en riktigt bra dag om jag inte hade haft feber. Jag hade nästan inga krafter alls i kroppen. Men det var väldigt lärorikt iaf, för han använde ganska annorlunda ljussättning.


Fixa, fixa, fixa. Den slutgiltiga bilden laddar jag upp när jag får tag på den!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

men åh vad sämst jag är, det har jag ju helt glömt att fråga om! FÖRLÅT. men bra att det var lärorikt o så ju :)

2009-06-06 @ 22:59:56
Postat av: Fröken Grön

Spännande :D Ska bli kul att se slutresultatet!

2009-06-06 @ 23:09:59
URL: http://lasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback