Uddis

       2009-07-25 @ 17:31:56
Det är helt underbart att vara hemma med Jessica igen. Hon och jag hade inte träffats på typ mer än en månad förrens igår, och idag är vi ensamma hemma. Hon lagade mat till oss, mackaroner med broccoli, stekta champinjoner och bea-sås. Det låter askonstigt, men det var faktiskt gott! Eftersom hon är veggo har hon lagat sin egna mat rätt länge, hon slänger alltid ihop något gott av vad som finns hemma.

Nog om min syster och hennes matvanor. Jag ska bege mig mot Uddevalla nu.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

förstår att det är skönt att träffa henne igen :)



och förresten så saknar jag dig. muppigt mycket. och jag träffade dig igår. inatt till och med. hur fasiken jäkla mycket kommer jag inte sakna dig sen liksom?! gah.

2009-07-25 @ 20:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback