Orkar Inte

       2009-07-04 @ 20:01:39
Skulle varit framme i Uddevalla halv fem, men på grund av förseningar och ersättningsbuss var jag framme sju. Då mötte jag upp Alex och Axel och vi gick till den fina lägenheten. Där började det blandas drinkar ganska omedelbart, det är nämligen storparty på gång.

Men kunde jag stanna? Nej. För jag ska jobba inatt. Så nu sitter jag här, ensam i Alexs lägenhet, och smälter bort i värmen. Har sjukt tråkigt, vet inte hur jag ska klara kvällen. Vet ännu mindre hur jag ska klara av att dela ut tidningar inatt.

Jag har peppat som fan konstant i en vecka typ, och nu några dagar innan så är jag helt opepp. Kanske skulle sparat på peppen. Men den kommer väl tillbaka.


Kommentarer
Postat av: nadine

PEPP, PEPP, PEPP, PEPP! RING MIG NÄR DU KOMMER :D

2009-07-04 @ 23:35:33
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback