Ointressant

       2009-07-21 @ 22:16:02
Gå upp vid två, käka mat, kolla på film, gå och lägga sig, jobba, gå och lägga sig igen. Repeat. Ungefär så ser mina dagar ut. Eller okej, hinner med lite mer där emellan, men inte mycket.

På torsdag drar jag till Jkpg, går förmodligen ut med mina vänner på fredag, åker till Uddevalla igen på lördag, tillbaka till Jkpg på söndag/måndag, till Linda i Borås på tisdag och sen drar vi till Emmaboda på onsdag.

Jag hade varit pepp om det inte vore för att jag bara känner Linda som ska dit och hon har massa vänner som ska dit. Men jag får väl skaffa nya vänner. :D

Och ja, det är väldigt tomt med bilder. Ingen fotolust alls, på hur länge som helst.

Kommentarer
Postat av: Linda

Äsch, alex och becca ska ju dit! Och mina vänner är dina vänner dessutom :D haha

2009-07-22 @ 00:37:25
URL: http://meandrunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback