Jävla Pengar

       2009-07-16 @ 23:54:05
Har ju varit i Gbg med älskling, skriver mer om det imorgon och lägger upp lite bilder.

Just nu är allt jag kan tänka på pengar. Det är fruktansvärt att mitt liv kan styras så av pengar, jag vill inte ha det så. Jag vill inte vara materialistisk. Men jag är ju trots allt bara människa och jag påverkas av samhället vare sig jag vill eller inte.

Jag fick runt 6k på studenten om jag inte missminner mig (jag vet, bortskämd) och jag har bara 1k kvar. Jag har ingen jävla aning om vad jag har gjort. Gick nog 2500 till Hultsfred, jag var i Gbg och brände 1000 spänn. Sen vet jag inte mer. Köpte två par billiga skor. Shoppade iofs en del i Borås. Har väl supit endel. Men ändå, 5k på bara massa skit! På en månad! Ångest.

Det tragiska är att det inte är första gången det här händer. Det tragiska är att jag har sagt det förr och ändå säger det igen: Från och med nu ska jag lägga mina pengar på vettiga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback