Ingen Poäng

       2009-07-27 @ 19:11:21
Idag har jag åkt tåg, köpt alkohol för 450 kronor och fikat med Kaisa här hemma. Hon "hjälpte" mig att packa också, haha. Vilket innebar att stå och prata och titta på.

Bästaste Kaisa. Idag var sista gången jag såg henne på två månader. Fast hon åker inte förrens på måndag så jag hinner ringa och terra henne massor innan!

För övrigt försöker jag peppa med Nordpolen och Parken, men det funkar sådär. Inte mycket känns rätt och en festival har aldrig känts så här välbehövd innan.


Kommentarer
Postat av: Kaisa

åh jag önskar jag kunde hänga med på emmaboda. gaah. jag vill vara full konstant i några dagar med dig. det vore underbart, haha. och du får telefonterra mig så mycket du vill! tack för idag :*

2009-07-27 @ 23:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback