Ibland Gör Man Rätt, Ibland Gör Man Fel

       2009-07-13 @ 23:26:30
Jag blir helt bubblig i kroppen när jag lyssnar på den. Han spelade den så jävla bra. Det var så bra tajming. Han var så charmig. Markus Krunegård alltså, vilken kille.

De jag såg på Hultsfred var Franz Ferdinand, The Killers, Kings Of Leon, Markus Krunegård, Mando Diao, SMK, Lars Winnerbäck och Promoe. Tror det var alla. Jag är sjukt nöjd, att jag faktiskt orkade se så "många" haha.

Nu ska jag tamejfan skita i det här. Jag förtjänar att få må bra. Det är vad jag tänker göra. Ingen ska få mig att må dåligt. Jag ska peppa Göteborg med älskling på onsdag som fan. Vi kommer ha det hur mysigt och bäst som helst. Gå på Universeum, shoppa, äta på resturang, sova på hotell och gå på 3D-bio. Bara vi två.



Så här pepp borde jag alltid vara.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

jaa, strunta i allt dåligt!

och åh, jag tror du o alex kommer få det galet fint i göteborg! låter som det :)

2009-07-14 @ 08:52:12
Postat av: Marcus

sorry men. kallar du det många? kanske var det för att jag inte hade någon sprit, men åker man på festival ska man se band! jag klandrar INGEN, men det var i alla fall därför jag åkte dit. haha. jag såg:

8/7

(Dropkick Murphys)

The Gossip

Franz Ferdinand

Twiggy Frostbite

(Kings of Leon)



9/7

Maia Hirasawa

Priscilla Ahn

(Peter Bjorn & John)

The Virgins

Regina Spektor

White Lies

The Killers



10/7

(Dungen)

Liechtenstein

The Heart Strings

(Lisa Bouiver)

(Skansros)

Markus Krunegård

Anna Ternheim

Madness

A Camp

Lowood

(Mando Diao)

The Sounds



11/7

Melody Club

(John ME)

Adiam Dymott

(Petter)

(Promoe)

(Sahara Hotnights)

(Klaxons)

2009-07-18 @ 02:07:14
URL: http://spiceboy.blogg.se/
Postat av: kmulls

Markus: Haha, eftersom jag inte vet vilka hälften av artisterna som du listade är hade det känts lite onödigt att se dem. Dessutom hade jag ju inte hunnit supa och umgås om jag sett så många! Kom på att jag såg Peter, Bjorn & John och lite Regina också. ^^

2009-07-18 @ 14:39:08
URL: http://kmulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback