Förkyld

       2009-07-20 @ 16:02:27
Lärde mig som sagt ett nytt område inatt. Jag vill inte vara negativ men.. Fyfaaaan vad jobbigt! Det tog typ tre timmar och 90% var trappuppgångar utan hiss. Trapportrapportrappor. Träningsvärk i benen, haha. Sen ska jag ha det område i sex veckor, måndag-fredag. Kommer få såna löparvader sen! Inte snyggt.

Precis som alla andra är jag inte riktigt kry efter Hultsfred. En gammal hederlig förkylning har jag åkt på med halsont, rinnande näsa och hosta. Har hittat lite huskurer som jag tänkte snickra ihop. Måste ju bli frisk tills Emmaboda, och om jag ska fortsätta springa i trappor såhär krävs det ju ett mirakel.

Men jag är aldrig för sjuk för att se snygg ut!


Kommentarer
Postat av: Deborah

Koka öl och drick skitsnabbt upp alltihop innan det hinner svalna. Är det vidrigaste som finns men faaaan så effektivt.



Krya pårej.

2009-07-20 @ 16:15:13
URL: http://deborah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback