Familjen i Regnet

       2009-07-23 @ 21:25:22
Nu är jag hemma i Jönnet igen, alldeles ensam. Det känns skönt men konstigt. Är så sällan hemma nu för tiden så det känns knappt som hemma längre. Men å andra sidan, är jag hemma i mer än några dagar dör jag av tristess.

Igår började Fjordfestivalen i Uddevalla. Självklart innebär det supa. Jag skulle jobba på natten så jag tänkte bara dricka mina två cider och ta det lugnt. Men riktigt så blev det inte. Lite vin här och lite vodka där resulterade i en full Camilla. Drog ner på stan där det fanns ett tivoli. Jag och Lamberg åkte tre saker, fruktansvärt kul! Lite bråk, mat och många timmar senare kom vi hem, 40 min innan jag skulle jobba. Jag tog ett beslut som jag skäms ganska hårt över - jag sket i att jobba. Skulle iofs bara gå bredvid och lära mig, så det var ju inte hela världen, men ändå.

Och det vägrar sluta regna. Sjukt trist, jag vill hitta på saker ute! Men nu får jag sitta inne framför datorn och lyssna på Familjen i myskläder. Inte helt fy skam det heller. Kanske till och med lyxar till det och sätter på en film!


De sjukt snygga stövlarna har jag lånat av min vän Frida.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

HAHA förlåt att jag skrattar men jag läste fel. tyckte det stod typ att familjen satt i myskläder, och jag riktigt såg framför mig hela familjen uppkrupen i soffan med myskläder. inte för jag vet varför det var så kul, men ändå x) hahah.

2009-07-23 @ 23:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback