Världens Bästa Kmulls

       2009-01-20 @ 23:32:05
Det är jag det! För idag har jag fått mycket gjort. Jag var i skolan som jag skulle, blev klar med info-skylten på expon, åkte hem och lagade linsgryta med Jes (mmmmumma), gick 40 min snabbt på bandet, blekte håret och fixade Paris-bilderna. Japp, sjukt duktigt. Skulle iofs gjort ARL-uppgifterna, men äh. Det tar vi imorgon eller torsdag.

Vi ska som sagt till Skåne i helgen. Visst är det mysigt att träffa farmor och farfar men i längden blir det fruktansvärt tråkigt att kolla på TV en helg helg. Så jag och Jes tänkte kanske åka över till Köpenhamn på lördagen. Checka Christiania, köpa alkohol och bara vandra runt. Det var typ.. 13 år sen jag var i Köpenhamn eller något.


Cute as a button!

Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

Synd bara att det är så tråkigt väder för christiania är inte alls fint och mysigt då. Annars när man åker på sommaren är det caféer och stånd där, så det finns mer att göra..

2009-01-21 @ 15:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback