Råtta!

       2009-01-21 @ 16:01:42
Jag vill så hemskt gärna ha råttor. Seriöst, de ärså fruktansvärt mysiga och söta. När de klättrar på en med sina små tassar kan man inte annat än älska dem. Och så är det kul att leka med dem! Att säga att de är smarta är kanske lite att ta i, men de fattar jävligt mycket iaf. När de sitter på bakbenen och gnager på en ostbit som de håller med båda framtassarna.. Åååh jag smälter!

Tyvärr är det ganska omöjligt för migatt ha husdjur nu, eftersom jag åker till Uddevalla så ofta, och mamma och pappa är inte jättepepp på att ta hand om dem då. Ibland är jag lixom borta hela veckor. Men kanske när jag flyttat hemifrån!

(Här skulle det vara en söt bild på en råtta, men det går inte ladda upp av någon anledning.)

Ikväll kommer Stintan hit och ska testa sitt "utakast" av klänningen, haha. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback