Pocket

       2009-01-07 @ 13:13:55
Det är kul att läsa, men böcker är så fruktansvärt dyrt. Visst, Biblioteket finns ju, men jag glömmer alltid lämna tillbaka böckerna (just nu har jag böter på 114 kronor, bra skit).

Så Alexs mamma var lite av en ängel när hon gav mig fyra pocketböcker i julklapp. Genant att hon skämmer bort mig så, men vem klagar?

Just nu läser jag Min Bästa Väns Dotter, är snart klar med den. Den är så sorglig och fin. Har ju läst bättre böcker, men den är helt klart läsvärd.



Det söta bokmärket fick jag också av Alexs mamma. :D


Kommentarer
Postat av: Kaisa

åh, böcker är så sjuuukt kul ju. jag seriöst älskar pocketböcker. har massa (en hel del iaf), så om du vill kan du ju komma hit o låna ;D haha.

2009-01-07 @ 14:55:35
Postat av: Kmulls

Kaisa: Åååh! Jaa, det gör jag gärna. :D Fast kommer ta ett tag att läsa ut de jag har nu, haha. Läser som en snigel.

2009-01-07 @ 15:07:22
Postat av: Kaisa

men det är bra att läsa långsamt, då kommer man ihåg vad man har läst! haha.

och mina böcker står ju kvar i bokhyllan, så det är bara att säga till sen ;)

2009-01-07 @ 15:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback