Öppet Hus

       2009-01-22 @ 23:43:27
Ikväll var det öpper hus på skolan. Först såg jag itne fram emot att åka dit alls, men jag ångrar inte att jag gjorde det! Det var kul att alla var så glada och positiva, och det kändes bra att inspirera och hjälpa de små niorna med deras val. Visst, det är absolut inget livsavgörande beslut, men det känns lite som det just då. Kommer ihåg hus vilsen jag kände mig då, usch.

För mig kommer framtiden närmre och närmre. Om några veckor är det SYO-dag, då kommer MASSOR av folk från olika högskolor i hela Sverige och pratar om din utbildning. Jag ser fram emot det, det kanske ger mig lite mer klarhet. Jag ser också fram emot framtiden faktiskt, tror den har något bra att erbjuda mig! Sjävla grejen att bli en vuxen människa är väl kanske inte så jävla skoj, men alla grejer som hör till är det. Vart man hamnar osv.

Nu ska jag nog nana, och imorgon åker vi som sagt till Skåne.
Puss mina små grisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback