Morgontrött

       2009-01-08 @ 12:11:35
Jag hade glömt bort hur jobbigt det är att vakna till väckarklocka. Efter att ha snoosat i tre kvar kom jag till slut upp, haha. Det är ju tur att jag bara har en lektion idag, för mer hade jag inte orkat. Kommer för övrigt alltid ha en lektion på måndagar, torsdagar och fredagar nu. Gött, kanke vissa tycker, men jag är lite såndär att måste jag ta mig in till stan bara för att ha en lektion så kan det kvitta. Känner på mig att det kommer bli många dagar "sjuka". Hmpf.

Hade tänkt att inhandla lite stuff efter skolan också. Bland annat så behövs ju en ny almenacka. Shajt, har knappt vant mig vid att det är nytt år än. En sketen termin kvar, sen är vi FRIIIIAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback