Min Syster

       2009-01-07 @ 01:15:21
Som ni kanske märkt så tillbringar jag ganska mycket tid med min syster. Det är konstigt att vi går så bra ihop, för vi är verkligen helt olika. När vi var små hade vi riktiga fighter, slogs och skrek och smällde i dörrar. Nu kan jag inte ens förstå hur man kan göra så mot en annan människa, haha. Som tur var gick ju det där över och nu är vi som bästa vänner. Vi hittar ofta på saker ihop och pratar om i stort sett allt. När jag är borta en vecka i Uddevalla så saknar vi varandra, haha.

Som tur är så bor hon ju fortfarande hemma, men hon har pratat lite löst om att flytta till Gbg. Jag får lite ångest när jag tänker på det. Vem ska laga god veggomat åt mig? Tänk att sitta hemma en tisdagskväll och ha skittråkigt, och inte kunna säga "Ska vi åka och hyra en film?" (som vi gjorde ikväll). Ingen att tjocka i sig nattmat med. Och vem ska stå modell åt mig? Haha.

Jag får helt enkelt ta vara på den tiden hon fortfarande bor hemma.


Denna bilden har ni sett innan, favorit i repris.
Jag tycker den är så fin, men det gör inte hon förstås!
Det var en härlig dag.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

usch det är hemskt när storasyskonen flyttar hemifrån ju :(

så ja, ta vara på tiden :) och ni verkar ha en riktigt fin relation eller så, sånt är kul :)

2009-01-07 @ 12:53:02
Postat av: Clara

syskonkärlek. :) Jag, Anna och Jennie är väldigt nära också, så jag fattar preciiis vad du menar. :)

2009-01-07 @ 14:57:04
URL: http://claralennartsson.blogspot.com
Postat av: Kmulls

Kaisa: Jaaa, jag kommer seriöst dö. :( Kommer bli så tomt!



Clara: Jaa, jag har förstått att ni står varandra väldigt nära. :)

2009-01-07 @ 15:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback