Kanske Borde Rensa Bilder

       2009-01-15 @ 00:05:46
Nu har jag lagt över 18 gig bilder till hårddisken. Skitgamla bilder, jätteroligt att kolla på. Några åker nog upp här någon gång.

Nu önskar jag bara att jag kunde få tag i de 20+ gig bilder på min andra, trasiga hårddisk.  :( När en hårddisk kraschar, så krashar hela livet. Filmer och musik går ändå att få tag på igen, men bilderna.. Alltså, mardrömmen för en fotograf!

På fredag är vi lediga så imorgon efter min enda lektion så åker jag till hunbun. :) Han åker hem från mig idag och jag saknar honom redan så jag spricker!

Kommentarer
Postat av: Stintan

haha shit alltså. i min dator är allting helt kategoriserat och jag rensar jätteofta för att jag inte vill ha några onödiga, kassa bilder ^^ det är som när det är dammigt i rummet, då städar man ju ;D haha, jag har börjat bli väldigt pedant, mammavarning!

2009-01-15 @ 12:50:48
Postat av: Kmulls

Stintan: Ja, ordning har jag med. Orkar inte med en stökig dator, det är jag allergisk mot. :D Och visst, det är väl endel skitbilder, men det mesta är "minnesbilder". Gamla bilder, från tider med Hasse och Jeppa och när jag var mycket i Ulricehman. Så jag kan inte slänga något typ. ;(

2009-01-15 @ 13:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback