Jävla Jävla Jävla Skit

       2009-01-17 @ 16:35:12
Igår var en ren pissdag. Seriöst, jag ville sjunka under jorden. Fast, det vill jag fortfarande iofs. Jävla skit.

ÅÅÅÅH varför kan jag inte bara få leva problemfritt.

Aja, idag ska jag och Alex gå på bio och se Benjamin Buttons Otroliga Liv. Den verkar bra. Gött att komma bort från världen i nästan tre timmar också. Jag gillar att mysa in mig i en mysig biostol med massa popcorn och läsk. Fast, med min otur så kommer vi väl inte iväg denna gången heller.


Mmm, juste! Kom inte nära mig för jag är förfärad.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

tråkigt att igår var en dålig dag :/



åh, den filmen vill jag med se. du får säga sen om den var bra eller inte! hoppas ni får det mysigt på bion :)

2009-01-17 @ 18:51:20
Postat av: Debbie

Den filmen är superbra, och väldigt olik andra filmer tycker jag. Hoppas du kommer iväg så du får se den :)

2009-01-17 @ 20:53:17
Postat av: Stintan

Det ordnar sig kmulls. ring mig om det är nåt!



den filmen verkar vara asbra :) vill också se den!

2009-01-18 @ 13:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback