I Sina Bästa År

       2009-01-26 @ 02:06:03
Idag fyller världens bästa pappi hela 50 år!
Det är ju något att fira! Som den blygsamma mannen han är så tycker han ju såklart inte det, men han är seriöst den bästa personen jag känner. Lätt min förebild, jag ska bli som honom när jag blir stor. Han är så förståndig, snäll och generös, och det är av honom jag fått min fantastiska humor! Han har alltid läget under kontroll och i de mest panikartade situationerna är han lugn som en filbunke. Dessutom är han ju skåning, det är ett stort plus!

Kände bara at jag var tvungen att hylla min gamla fader lite.
Alla borde ha en pappa som honom.


Kommentarer
Postat av: Fröken Grön

Har ni fixat whiskeymark till honom? :D

2009-01-26 @ 12:19:32
Postat av: Kmulls

Stinta: Nää, hittade inte vart man kunde köpa det. Så jag köpte en tröja och massa strumpor, haha.

2009-01-26 @ 15:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback