Det Var Partaj

       2009-01-31 @ 13:51:46
Vad ska man säga?
Det var en rolig förfest och sen spårade det lite för min del på krogen. Roligt och katastrof om vartannat. Jag betalade fyra cider, två cosmopolitan och två lille skutt på mitt kort. Ber till gudarna att jag får tillbaka de pengarna, för det brukar jag inte få. Sen tappade jag en cosmopolitan i golvet fast det var nog lika bra för jag skulle ändå inte ha mer. Alex spelade bort pengar (varav 20 kronor var mina) och vid tolv fick vi nog och gick och åt pizza. Jag fick i mig en tredjedel av min.

Men idag är det nya tag för om en timme kommer systrarna med tillhörande män och fem småungar. Önska mig lycka till säger jag bara. Fast det blir smörgåstårta så jag ska absolut inte klaga.

Kommentarer
Postat av: Pojkvän

Jag satsade hundra och låg 250 spänn plus!

Sen förlorade jag allt.. ):

2009-01-31 @ 13:54:09
Postat av: Kaisa

jag är skyldig dig pengar! för en cosmopolitan! har tänkt på det hela dagen att jag måste komma ihåg det, hahah. men du får pengar på måndag :)



måste säga ännu en gång att du var galet snygg i håret alltså :) :*

2009-01-31 @ 14:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback