Benjamin Buttons Otroliga Liv

       2009-01-18 @ 00:25:35
Ja, det var riktigt bra. Inte helt otroligt fantastisk, men det var mer än bara bra också, haha. Kändes inte som den var tre timmar, och det är ju ett gott tecken. Den var verkligen speciell, lite småudda, och det älskar jag.

Dock fick den mig att längta efter något större. Jag vet att jag jämt tjatar om det, men jag vill lixom börja leva någon gång. Ut och resa, på riktigt. Gött skulle det vara att bara sticka. Jag får väl börja superspara nu helt enkelt.

Jag är sugen på en all nighter. Det var länge sen, och jag är inte trött än för fem öre. Får se var jag lyckas få min karl till.

Imorgon är det söndag, och vi vet alla vad det innebär.
Skiljas från den man älskar. Sucks, men om ett halvår är det slut med det!

Take care små grisar!

Kommentarer
Postat av: Debbie

Ska du flytta till Alex eller ska han flytta till dig?

2009-01-18 @ 01:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback