Värme, Ge Mig Värme!

       2009-02-06 @ 14:20:46

Bild från förra våren


Idag lämnades balanmälan in. Så kul, jag längtar! Jag har fixat mönster till klänningen och snart ska vi åka och köpa tyg. Jag har typ bestämt hur jag ska ha håret och vilka smycken jag ska ha. Kommer vara så fiiiin! Och Alexander kommer vara stiligast av dem alle!

Nu ska jag iväg och jobba. Orkar verkligen, verkligen, verkligen inte egentligen. Men det är bara tre timmar och pengar är ju bra. Sov i 40 min innan, skulle vilja sova i 40 till.

Ute är det snö och jag fryser. Jag är trött på att frysa. Jag vill mysa på en filt i gräset med solen i ögonen. Jag blir trött och tjurig av det här vädret. Jag behöver lite värme.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

ja idag lämnades balanmälan in :D:D:D:D:D:D:D:D

hahah jag är så töntigt glad för att jag också ska gå. hahah.

2009-02-06 @ 16:09:59
Postat av: Kmulls

Kaisa: Haha, åh, jag är också helt sjukt glad! :D Jag skulle typ inte gått om du inte hade gått!

2009-02-06 @ 20:47:28
URL: http://kmulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback