Tyg Inköpt!

       2009-02-28 @ 18:21:08
Även om vi var ute och röjde igår (vilket jag skriver mer om när jag fått tag i lite bilder från kvällen) så drog min mamma upp mig klockan nio imorse för att åka till Borås med henne, Frida och hennes mamma. Vårat mål var en tygaffär. Fyra tjejer i en tygaffär = kaos. Efter fyra timmar hade både jag och Frida valt tyg till våra klänningar. Jag kommer bli så fiiiiiin!

Om jag ska vara helt ärlig så orkar jag itne blogga nu för tiden. Istället ska jag gå och mojsa med min påg.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

gött att du hittade tyg! och härligt att du är nöjd med det med! wiiie :D

2009-02-28 @ 19:04:15
Postat av: Fröken Grön

kan du inte slänga upp en bild på tyget? :)

2009-02-28 @ 22:06:14
URL: http://lasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback