Studentnojja

       2009-02-18 @ 11:51:41
Studenten börjar närma sig så smått och vi i klassen har inte börjat planera någonting. Därför tänkte vi göra det idag morse men istället blev det massa bråk med en lärare som påstog att vi inte fick prata om det just då även om det var vårat klassråd. Alla andra gick till sina lektioner men eftersom att jag och Stintan egentligen var lediga idag men ändå hade kommit till skolan klockan åtta så bestämde vi oss för att ta saken i egna händer. Så nu har vi skaffat studentflak! Asbra, alla har haft sån panik över det, och så gjorde vi bara några (krångliga, iofs) samtal och sen var det fixat. Det är alltid jag och Stintan som kirrar biffen!


Gammal, gammal bild från Gränna.


Kommentarer
Postat av: Kaisa

sicken tur att jag inte åkte in då!

och NI ÄR SÅ DUKTIGA :D wie. vad vore klassen utan er alltså? haha :)

2009-02-18 @ 13:10:02
Postat av: Kmulls

Kaisa: Ja det var det verkligen! Haha, jag vet, vi är bäst!

2009-02-18 @ 14:07:03
Postat av: Clara

Det var ju bra.

2009-02-18 @ 17:23:51
URL: http://claralennartsson.blogspot.com
Postat av: nathalie

åh vilket gulligt studentflak! Ja, det var på den gamla goda tiden :P Ta vara på ditt studentår och lycka till med slutbetygen :)

2009-02-19 @ 17:58:38
URL: http://mirabiledictu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback