Storyn Bakom Kmulls

       2009-02-22 @ 17:06:17
Det var någon som frågade varför jag kallas Kmulls. Det är ju en ganska bra fråga med tanke på att det inte låter alls som Camilla, på något sätt. Men dessvärre finns det ingen rolig berättelse bakom det.

Enda sen jag var liten har mamma och pappa kallat mig för Mulls. Jag har frågat vad det kom ifrån med svaret blir bara "Vet inte, det bara blev så". Och så en vacker dag för många år sen, så tror jag att min syster kombinerade Camilla och Mulls och då blev det Kmulls! Vet inte varför jag fastnade för det, men jag trivs bättre med att bli kallad det än Camilla (även om det är världens svåraste att uttala).

Kommentarer
Postat av: ...

Tack för det ;) Det var kul att få reda på!

2009-02-22 @ 18:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback