...Och Så Kör Vi!

       2009-02-11 @ 23:41:42
Nu jävlar i min lilla låda! Nuuuuu, nu ska jag tamejfan gå ner i vikt. Helvete vad jag ska gå ner i vikt. Ni kan antagligen känna peppen hela vägen genom skärmen! Herregud, nu får det vara nog. Sluta klaga och gör något åt det lixom. Börja äta mindre portioner, mindre pasta, ris och potatis, bara godis på helgerna, mörk choklad om jag blir assugen, äta med jämna mellanrum, mycket frukt. En halvtimmes promenad om dagen. Alltså det är ju faktiskt inte helt orimliga mål. Grejen är bara att komma in i det, där ligger det svåra. Men jag ska klara det! Nu vill jag att alla skriver "GO KMULLS!!" och peppar mig.


Google-bild

Kommentarer
Postat av: merima

go kmuuuuuuuuulls!

2009-02-12 @ 01:08:30
Postat av: Jennie

Det är bra Kmullsan! det fixar du för fan ;)

2009-02-12 @ 09:32:32
Postat av: Fröken Grön

Go kmulls! men mer än en halvtimmes promme om dagen tycker jag. en halvtimmes jogging isåfall, men promenad, en timme minst ;D

2009-02-12 @ 21:17:06
URL: http://lasan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Merima: :DD



Jennie: Hihi visst gär jag?



Stintan: Nehedu, det kan du glömma. Det är onormalt att gå en timme om adgen, haha. Fruuuuktansvört tråkigt om inte annat. Nej men en halvtimme är rekomenderat. Och man ska inte springa varje dag, kroppen behöver återhämta sig emellan.

2009-02-12 @ 22:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback