Mystiska Kvinnan

       2009-02-12 @ 23:29:20
Idag hade jag en kund som inte hade varit hos oss innan. Tog namn, adress, telefonnummer och hela köret. När kunden hade gått så skulle jag av någon anledning gå in i beställningen och kolla något. Då märkte jag till min stora förtvivlan att beställningen inte fanns kvar. Det enda jag kom ihåg var att att hon bodde i Mullsjö, datumet hennes dotter var född och att hon hette något med -stedt i efternamn. Började desperat Eniroa, men hittade inget. Ringde en nummerupplysning men de hittade inget. Ringde folkbokföringen, där jag satt i kö i typ en kvart och sen fick jag prata med en kvinna som efter en kvart lyckades få fram rätt person. Hon kunde inte kolla telefonnummer så jag eniroade hennes namn... Men så har kärringen hemligt nummer eller något för hennes nummer finns inte! Jag får väl helt enkelt skicka ett brev, haha. Så old school.

Hur som helst är det läskigt hur lätt det är att hitta människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback