Datornördar Kan Också Älska!

       2009-02-11 @ 01:05:59
Jag och Alex sitter vid var sin dator och nördar oss. Haha. Osocialt, kanske vissa tycker, men jag tycker det är rätt mysigt. Det är lixom skönt att kunna göra saker för sig själv men ändå ha sin älskade bredvid sig. Det känns vardagligt på något sätt. Och dessutom gör vi ju saker tillsammans också, såklart. Kollade nyss på film tex.

Annars har jag lagt upp en väldigt detaljerad plan för de kommande dagarna, haha. Imorgon åker jag hem, och på kvällen åker Alex till sina vänner för att lana. På torsdag och fredag jobbar jag. På fredag kväll åker jag till Uddevalla igen och lanar lite med grabbarna (datanördar var det va?). På lördag ska vi fira Alla Hjärtans Dag på något sätt. Laga lite god mat kanske, ta ett mysigt bad.. På söndag åker jag hem. Alex kommer till mig på tisdag eller onsdag, för han ahr ingen skola resten av veckan. På fredag åker han hem och jag åker till Linda, om hon vill träffa mig.

Det är skönt att ha en plan. Om det ite blir såhär nu så blir jag arg i ögat!


Haha, såhär har ni inte sett mig innan va?
This bitch got attitude!


Kommentarer
Postat av: Kaisa

ska du jobba på anexus på fredag?!?!?!? SNÄLLA säg att du ska det!

2009-02-11 @ 07:31:36
Postat av: Fröken Grön

haha jävlar, planering för en vecka framåt ^^

jävligt snygg är du föresten också! snygg sminkning!

2009-02-11 @ 11:50:38
URL: http://lasan.blogg.se/
Postat av: Kmulls

Stintan: Jag vet inte om du var ironisk eller inte, men jag brukar inte ha planerat ens nästa dag, haha!



Kaisa: Hahaha sötnooos, ja, det ska jag. :) Men jag komer dock bli tvungen att gå vid typ halv sex, om det är okej för dig.

2009-02-11 @ 13:01:02
Postat av: Kaisa

ÅH VAD GLAD JAG BLEV NU :D

jag trodde jag skulle vara ensam med kennet eller nåt. uh. men ååh vad bästigt alltså :D wiiie, haha. och det är jättelugnt! jag tror jag klarar mig en halvtimme, haha :)

2009-02-11 @ 19:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback