Snööööööööööö

       2009-12-30 @ 18:47:38
Det är helt sinnesjukt! I Göteborg var det bara massa is, knappt någon snö. I Uddevalla är det så mycket snö så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Verkligen vinterland, vitt precis överallt. Har inte sett så här mycket snö på länge. Kallt är det också, -13.

Jag och Alex ska iaf knalla upp till hans pappa snart och käka lite. Imorgon är det nyårsafton och det kommer väl inte bli så speciellt, förutom att jag och Alex ska fixa lite finare drinkar. Vi ska nog laga middag i salongen och drar la ut på torget allihopa vid tolvslaget, killarna röker ciggar. Som vanligt. På ett sätt tycker jag det ska bli skönt, orkar inte supa skalle och vara galen. Mysigare att bara ta det lugnt.

Jag och Alex firar tre år på tolvslaget också, spännande!

Kommentarer
Postat av: Pojkvän

HEEEEJ, MITT VINTERLAND, NU ÄR JAG HÄR!

:D

2009-12-30 @ 21:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback