Lev Din Dröm

       2009-12-09 @ 00:21:10
Idag har jag bland annat köpt ett par klackar som jag ska ha på nyår, och fikat hemma hos min goda vän Frida som bor 100 meter ifrån mig. Mys på hög nivå, härligare tjej får man leta efter alltså.

Jag har också gjort ett armband. En ring med ett budskap på och en fyrfläta av vaxad bomullstråd. Tycker det blev riktigt fint. Någon som kan vara intresserad av att köpa ett sånt här armband för en billig peng? Ska försöka få tag i ringar med andra budskap också.


Kommentarer
Postat av: Deborah

Jag kanske är intresserad (:



Hur mycket ska du ha för ett armband? Inväntar med spänning vad för andra budskap som blir tillgängliga...

2009-12-09 @ 01:40:37
URL: http://deborah.blogg.se/
Postat av: Stintan

Jag är absolut intresserad :)Den var jättefin!

2009-12-09 @ 09:22:41
Postat av: Clara

Väldigt fint armband. Jag skulle vilja. :D hihi. Du kan öppna shop? ;)

2009-12-12 @ 01:01:07
URL: http://lennartssonclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback