Ferre!

       2009-12-12 @ 19:32:53
Ikväll äre fäzzt. Jag har på mig en ny klänning som jag köpte idag. Har letat i flera veckor efter en klänning att ha på nyår, idag hittade jag tre stycken skitsnygga på Vero Moda, kunde verkligen inte välja bara en så det fick bli två. Alex betalar den ena, som julklapp. Snäll pojke. Dessutom köpte jag en skitsnygg kappa, även den på Vero Moda. En lång, tajt upptill och vid nedtill. 800:- från början, men halva priset idag. Gillart!


Har ingen BH på mig, för tyget är verkligen galet tunt. Undra hur det här ska gå.


Snyggt guldigt armband till, också köpt idag.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygging :*

2009-12-13 @ 16:42:26
URL: http://sandisue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback