Dan Före Dan Före Dopparedan

       2009-12-22 @ 22:33:35
Mycket trevlig dag. Började med att jag och Alex träffade Kaisa för en fika i stan. Sen gick vi alla tre och kollade lite i affärer tills Kaisa var tvungen att lämna oss. Då gick jag och klippte mig! Har blekt det också nu ikväll, bild får ni imorgon eller något.

Nu snart kommer Jessica hem också. Kan det blir bättre?

Förresten, har ramat in en bild från Jokkmokk med passepartout och hela köret till Alexs mamma, ska bli julklapp. Jag är så himla stolt, den blev så fin! Hade velat behålla den själv, haha. Riktigt stor är den, typ 70 centimeter på bredden. Blir kul att transportera den på tåget sen.



Kommentarer
Postat av: Kaisa

det var jättekul att träffa er igen!

galet snygg tavla blev det där du. hon kommer bli jätteglad (:

2009-12-23 @ 08:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback